Fredag 8 juli 2011

Nu har jag lämnat villan i goda händer och flyttat in i mitt nya hem, lägenhet 2rok på Ankars.
Fick mycket god hjälp med flytten 29/6 ( +30 svettdrypande och hårt slitage på benen) Nu, efter en vecka börjar alla mina saker finna sig plats i lägenheten och jag är så nöjd och glad.
Huset som jag lämnat måste också vara mycket glad för där rustas, fräschas upp och Sofia&Robert sätter sin prägel på rummen. Blir så glad när jag ser hur fint de får:)

Nisse har anpassat sig bra (bara han får vara med "mamma" är allt bra...haha) men än behöver nog både han och jag lite mer tid på oss att vänja oss vid nya ljud.

Torsdag 14/7 åker jag och Nisse till Örträsk.
Släktträff i Lycksele 16/7 - 17/7 ser fram emot bl.a få träffa min kusin Maggan och hennes son Andre´
Fikaträff med min barndomskamrat Zaida och hennes syster Lilianne ....blir troligen 20/7
Medan jag är i Örträsk ska jag passa på att måla några fönster.

Väl tillbaka i Piteå stundar födelsedagar,  PDOL och så ska jag åstadkomma ett litet inflyttningskalas.

Jag vill inte att tiden ska gå så fort......ojojoj vad dagarna rusar fram för mig. Det borde finnas en tidsknapp för ultrarapid ....den skulle jag använda ibland!!!!!

Jag är frisk och glad.
Nisse är frisk och nöjd.
Sofia&Robert är ivriga, glada och förväntasfulla.

************ INGEN NYTTA MED ATT KLAGA PÅ TIDEN NÄR MAN ÄR SÅ "RIK" SOM JAG ÄR****************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0